Gå til innhold
Arkivverket

[#65726] Barnesoldater i Norge eller feil årstall i Ovenstads Militærbiografi?


Gjest Johan Midtgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Midtgård

Etter at jeg fant noen i min familie inngiftet i Fasting-slekt, har jeg undersøkt litt rundt medlemmer av denne slekten. Koblingen til mine aner er Johan Jacob Fasting som bodde på gården Nedre Thune i Kyrkjebø i S&F. Her finner jeg hans far Georg Chr. Von Fasting [url="http://www.nrk.no/leksikon/sfj/index.php/Fasting-garden_i_Ortnevik>Lenke og her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Det finnes for øvrig en egen slektsbok om Fastingene, oppdatert i disse dager.Hvordan er din tilknytning til slekta ?; o} knut f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Midtgård

Til Ola (2) Tusen takk for oppklarende lenke.Til Knut (3) Ikke veldig nær men, etter det jeg har funnet ut var Johan Jacob Fastings oldebarn, Janice (Janicke) Skram født Nielsen fra Herdla. Hun var gift, i Bergen, med min bestefars fetter, Johan Berhard Skram fra Vågsøy. Da er det kanskje mulighet for at slektsboken du nevner er/blir tilgjengelig på Gunnerus-biblioteket i Trondheim. Tusen takk for opplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.