Gå til innhold
Arkivverket

[#65771] Mons Breivik i Oslo kring 1925-1930 - kven var han? - frå Breivik,Brekke i Sogn?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ein Mons Breivik av ukjentr opphav skal ha gif seg i Oslo (Christiania) 14.4.1924 med Maria Jensdotter Mundal frå Hafslo i Sogn, fødd på Leikanger 10.11.1893. Ho var kunstvevar, men reiste i 1930-åri åleine til Amerika (Virginia).Kven var denne Mons?FT1900 for Breivik i Brekke sokn, Gulen syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ivar Monsen hf g Gaardbruger S 1852 Lavik og Brekke NBKari Hermundsdatter hm g Gaardmandskone 1859 Hyllestad NBJohanne Ivarsdatter d ug Gaardsarbeider 1881 Lavik og Brekke NBMons Iversen s ug Gaardsarbeider 1885 Lavik og Brekke NBMarta Iversdatter d ug Gaardsarbeider 1887 Lavik og Brekke NBHermund Ivarsen s ug Søn 1894 Lavik og Brekke NBAndreas Benjamin Ivarsen s ug Søn 1896 Lavik og Brekke NB~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Denne Mons Breivik var fødd i Brekke 13.2.1885 (Lenke). Kan det vera han som flytte til Oslo? Kanskje einkvan med tilgjenge til bygdeboki for Brekke kan sjekka dette for meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Brekke Sokn utgitt 2003 side 576 (s 944 i bind 3 i gammel bok).: 'Mons Nilsson Breidvik f 15/1 1881-6/ 8 1950. Kunstmålaren som flytte til Vikøy i Kvam. Sjå meir om han i LE og i Reidar Storaas si bok: Vestlandskunstnaren Mons Breidvik, utgjeven i 2000.- 1905 gm. Anna Arnesdtr. Heradstveit - død. -1917 attgm. Kristi Kløve fra Voss- død.- 1924 gift 3. gg med Marie Mundal , skilde 1936.- 1941 gm. Vesla Thelle. 7 born.' Foreldre: Nils Johannesson YT. Hjartholm f. 25/11 1845- 28/ 9 1938.- 1880 gm. Kristine Monsdtr. Breidvik f. 1/ 3 1856- 1935. Han tok Breidvik til etternamn. 6 born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Agnar og Terje for spennande og oppklarande opplysningar! Eg fann ogso vigsli deira i Vikøy sokn i Kvam, so då er heile problemet mitt løyst, og eg er svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.