Gå til innhold
Arkivverket

[#65784] Far til Johan Christian Berg, f. 1872, Myre i Øksnes, Nordland


Gjest Bernt Jenssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Jenssen

Johan Christian Berg, f. 1872 nr. 34. uekte. Lenke Mor: Jacobia Sakarine ble 10 okt 1875 g.m. Christen Hartvig Hveding, Paulsen, Widding, f. 15 jul 1842, Aspenes, Kvæfjord, Troms. (gift i Tromsøysund Kirke, Tromsø, Troms).Far: Oppgitt ved dåpen, Carl Hans Olsen, (tror det står Storalten) Mo Prestegjeld,Noen som har kjennskap til Carl Hans, når han er født, hans foreldre og om han hadde familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Jenssen

(5) Og da er han g.m. Ingeborg Anna, se linja under han selv i emigrasjonslista!En annen ting Carsten. Er vi sikre på at dette er rett person. Finner en annen Hans Benoni her: Lenke Han skrives å være født i 1848, så det kan være en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Jeg vil tro at den siste du fant er en annen. Her er vielsen mellom Hans og Ingeborg og som du ser er hans far Ole Nicolai Olsen. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Jenssen

Skulle akkurat legge inn lenke til vielsen, da du kom meg i forkjøpet :-))De fikk utstedt flytteattest den 14.06.1877.Så må jeg/vi forsøke å finne de igjen i USA.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.