Gå til innhold
Arkivverket

[#65802] Prestegården Komperud i Modum - foto mangler ?


Gjest Helge Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Berntsen

Min kones forfedre var husmenn på prestegården Komperud, og jeg skulle svært gjerne ha et bilde av denne gården, men finner ingenting på nettet - tross at gården er omtalt i både sagn og eventyr. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med et brukbart bilde, så er jeg meget takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Jeg er usikker på om opphavretten blir brutt ved å legge det ut på folketellinga.'Viktig:Opphavsrett Du må berre lasta opp bilete du sjølv har teke eller der du har tillatelse frå fotografen å visa biletet på Internett. Unntaket er om biletet er tatt før 1956 og fotografen har vore død i minst 15 år. Desse reglane går fram av opphavsrettslova.' For øvrig bodde presten i det store huset til venstre på bildet, og dem som forpaktet gården bodde det mørke huset bak bilen.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.