Gå til innhold
Arkivverket

[#65819] Johan Jystad - tolking av dødsstad og yrke i Trondheim (Hlade) 1914?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Vegingeniør Johan Jystad døydde i Hlade sokn i Trondheim 15.5.1914 (Lenke), men eg forstår ikkje KVIFOR han døydde i Trondheim?Johan var vegingeniør og budde på Hermansverk i Leikanger, og kona og sonen hans budde aldri i Trondheim etter det me veit.Ved dødsfallet står det eit tillegg attom yrket, ''pestils'' eller noko sovore - kva er det?Dødsstaden Gardemoen(?) - var det eit tuberkulosesanatorium for Trondheim?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Trondheim byleksikon:Gardemoen gnr 9/52 (på Lademoen, benevnt etter ekserplass samme sted). Eiendommen tilhørte fra 1877 klokker Haldo S Jystad, solgt til kommunen 1916.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid, Solveig, Arne og Else for nyttige og interessante innlegg! Eg er samd i at det må stå ''fraskilt'' om Johan Jystad, og då kan eg forstå kvifor han flytte opp til skyldfolki sine på Gardemoen i Trondheim! Etter dette synest problemet vera løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.