Gå til innhold
Arkivverket

[#65842] Søker data Regineog Andreas Skotheim


Gjest eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Haugros

Hei!Kan dette være det paret du søker opplysninger om: Regine Nilsdatter og Andreas Johansen fra Bud i Romsdal? Vielse i Bud 27. august 1870. Andreas, 24 år, Skottem, og Regine, 22 år, Farstad. Se kirkebok for Bud 1869-1881, vielser 1870, side 168.Jeg får ikke lagt inn lenke nå, skal prøve senere.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Dåpen til Andreas, se nr. 8: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bud, Ministerialbok nr. 566A05 (1842-1851), Fødte og døpte 1846, side 149-150. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2279&idx_id=2279&uid=ny&idx_side=-26>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Dåpen til Regine, se nr. 43: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bud, Ministerialbok nr. 566A05 (1842-1851), Fødte og døpte 1849, side 173-174. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei Randi Haugeros.Takker for alle svar,men er litt usikker.Min manns bestemor heter Serianna f.24.9 1876 og en bror av henne Andrias og reiste til Canada,han var født27.9 1878.MvhEva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Randi har nok funnet 'de rette folka'.Og her er dåpen til Serianna (presten har ved dåpen skrevet Sirianna). LenkeMvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei Bjørn Olav,takk for rettledning.Har du noe videre i den familien.Det jeg har, er til Regine og Andreas,ingen årstall på de to heller.Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Takker for alle svar .Har funnet ut av dette nå, da noe var litt missvisende iforhold til de opplysninger jeg hadde fra før.Så tusen takk alle for hjelp.Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Er er noen som kan gi opplysnig om Sivert Knutsen Skotheim,g med Serianne A.Skotheim.Har det meste på Serianne sin sie,men ikke noe på Siverts sin.Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Vielsen til Sivert Edvard Knudsen og Siriana Andersdatter, 1902, Hustad i Bud, se par nr. 10: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Hustad i Bud, Ministerialbok nr. 567A01 (1881-1903), Ekteviede 1902, side 238. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5308&idx_id=5308&uid=ny&idx_side=-222>Lenke Permanent bildelenke: LenkeSivert i ft. 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Dåpen til Sivert Edvard Knudsen, f. 1877, se nr. 74: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bud, Ministerialbok nr. 566A07 (1869-1881), Fødte og døpte 1877, side 58. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6383&idx_id=6383&uid=ny&idx_side=-60>Lenke Permanent bildelenke: LenkeForeldrene er Knud Hansen Skotheim f. 1842 og Inger Olava Sivertsdatter f. 1847.Ft 1865 for Bud, Skottem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Dåpen til Inger Olava Sivertsdatter i 1847, se nr. 19: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bud, Ministerialbok nr. 566A05 (1842-1851), Fødte og døpte 1847, side 159-160. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2279&idx_id=2279&uid=ny&idx_side=-33>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFt. 1865, Bud, Wasenden, Enger Sivertsdatter, f. 1848, sammen med foreldre og søsken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei,Randi Haugros.Takker for alle opplysninger,hvor alle navn var ukjente for meg.Så nå kan den siden av slekta til min mann, bli mer en helhet. Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.