Gå til innhold
Arkivverket

[#65877] Sjåk før 1829?


Gjest Jostein Bø
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Bø

Lurte på kvar eg finn kyrkjebøkene frå Skjåk før 1829 då eg leitar etter slekta til mine tipp tipp oldeforeldre, Sevald Olsen og Åsta Olsdotter på Brandserbakken i Sjåk (gift i Skjåk 1829)? Dei reiste i 1838 til Målselv før dei i 1847 flytta til Sørreisa og fekk seg rydningsplass på Reinaksla.Jostein Bø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Skjåk var annekssogn under Lom prestegjeld fram til desember 1863, da det ble eget prestegjeld. Så da må du lete i kirkebøkene for Lom før 1829.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Takkar foir kjapt svar Aud. Då fann eg med eig gong fødselen til eldstedottera Gunnhild som då seinare vart tippoldemor mi. Får leita vidare etter forgjengarane.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Går ut ifra at du gjerne vil ha gleden av å finne opplysninger selv, derfor fikk du ikke mer hjelp av meg i denne omgang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Er eg på veg heimatt til Voss no tru?? Finn foreldra til Åsta (Aaste)som Ole Larsen og Tora (synes det står Tore?)Thoresdotter Gieldbakken (vossanamn?). Veit ikkje korleis eg lagar lenke, men ho står under Lom 1801-1825, døypt 7. oktober 1810. Og kva står bak navnet? Noko med 27 osv. Er det nokon som greier tyda dette rett?Fann forresten Sevald og, men han var enklare, men no byrjar det nok verta vanskelegare tenkjer eg.JosteinJostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu
Lenke 'Fød 27de f. M.', altså født 27. september.Morens navn her er faktisk Tore. I Ottadalsbygdene har Tore vært, og kanskje fortsatt er, både et gutte- og jentenavn. Men ofte ble jentenavnet skrevet Torø før i tiden.Geilbakken (Gjelbakke) var en husmannsplass under Brandsar, så du befinner deg nok trygt innenfor Skjåks grenser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Hei Aud. Dette var interessant. Trudde nesten eg skulle hamna opp med at tipp tipp tipp oldemor mi omsider var i slekt på farssida og inn i Miltzowætti. Men finnes det opplysningar/gardssoge nokon plass om denne husmannsplassen sidan du tydlegvis er kjend i området. Foreldra til Sevald ser ut til å vera Ole Rasmussen og Gunhild Sevaldsdotter Brandsers så dei har tydlegvis ikkje gått lange vegen for å møta kvarandre han Sevald og ho Åsta.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Jeg er dessverre ikke kjent i området, men kikket litt i Norske Gardsbruk og i folketellingene.Jeg håper Skjåk-eksperten her inne, Atle Brandsar, ser dette temaet og kan hjelpe deg videre.Forresten; se på innlegg (6) i tema nr. 37716: Lenke brandsar&nr=57&antinnlegg=12&startnr=&antall=&spraak=#anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Du verden Aud!! Som senator Knute Nelsson sa - eller ein annan før han igjen, Verdi er vid, men Voss e vidare. Ja eg vonar Atle les dette. Kanskje eg skal svara på det innlegget slik at det kjem øverst so kanskje han ser det!Tusen takk Aud!!Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.