Gå til innhold
Arkivverket

[#65914] Hvem var ektemannen til Marta Bergitte Andersen (1861-1939) i Bergen?


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Er det noen som kan hjelpe meg med å få vite hvem ektemannen til Marta Bergitte Nilsdtr. Toppe f. 1861 d. 1939 i Bergen var? Ved dødsfallet var hun tømmermanns enke: Lenke bratland&nr=7&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=#ankerHvem denne Andersen var vet jeg ikke. Er det noen som kan hjelpe?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Men jeg har ikke klart å finne henne i 1900 tellingen. Så jeg håper fremdeles at noen kan hjelpe meg med å finne ut hvem denne Andersen var.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er det fire stk Andersen som er tømmermenn i listen over røysteføre ved Stortingsvalget i Bergen i 1906... LenkeMen det hjelper sikkert ikke stort.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Dette hjelper vel heller ikke, men viser at hun trolig var blitt gift i 1920 LenkeM. Toppes hus på Kronstad / Bjørnsonsgaten er vel trolig ikke hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Arnfrid!Dette er helt på siden av tema, men samme Kenneth har et annet tema hvor han spør etter dødsfallet til ei dame som i 1900 bodde i Magnus Barfods gate i Bergen. Finnes det noen liste over adresser med henvisning til menigheter i Bergen? Mener jeg har sett noe sånt i brukerforumet tidligere...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Ektemannen var Peder Emil Andersen f. 09.07.1862 i Bergen. Han ble gift 2. august 1913 i Johanneskirken med Martha Bergitte Nilsen.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2019&idx_id=2019&uid=ny&idx_side=-19>Lenke Permanent bildelenke: LenkeJoda, kirkeboka for Nykrk. i 1906 viser at dette var hans 2. ekteskap.Men i ekteskapet i Johannes i 1913 later det også til at dette er hans 2. ekteskap, og ikke hans 3. Så det ble litt mystiskPermanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.