Gå til innhold
Arkivverket

[#65943] Nettie Halvorsdtr. Hattvedet, Telemark og hennar slekt?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det nokon som kan hjelpe meg med forfedrene/mødrene til Nettie Halvorsdtr. Hattvedt fra Telemark. Ho vart gift i 1918 med Nils Andreas Olsen Drønem 1888-1937. bodde trolig i Nord Dakota, men Nils kom fra Austevoll/Sund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Terje, du finner informasjon om disse i boken 'Piken fra Prærien' av Ragnhild Tangen, som kom ut i 2008. Bare kort: foreldrene var Halvor O. Haatvedt og Anna Gjermundsdtr. Mo. Nettie var født i North Dakota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Terje, du finner informasjon om disse i boken 'Piken fra Prærien' av Ragnhild Tangen, som kom ut i 2008. Bare kort: foreldrene var Halvor O. Haatvedt og Anna Gjermundsdtr. Mo. Nettie var født i North Dakota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Takk for info. skal sjekke mer i boken når jeg får anledning til det. Likevel ønsker jeg mest mulig info om forfedrene til Nettie. Håper at det er mulig å gi mer info dvs ut over det som finnes av info i boken. Jeg ønsker å vite litt om Halvor O. Haatvedt og Anna Gjermundsdtr. Mo og deres foreldre søsken etc,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.