Gå til innhold
Arkivverket

[#65944] søker ole o og julie hauge utvandra til usa i 1853


Gjest Ole marius Lien
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole marius Lien

Har ein slektning i USA some leitar etter sine røter i Norge og har veldig lite informasjon om dei. Er det nokon her som kjenner til desse navna? Julie O hauge født juni 1833 i Norge gift med Ole O hauge født 1831. Dei utvandra i 1853 og dei første åra budde dei i Mitchell County, Iowa og etter at ungane var født flytte dei til Sør Dakota. Er klar over at det er veldig mangelfull informasjon, men håpar nokon her har kjennskap til desse 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole marius Lien

Takk for raskt svar. Dette er heile familien. Det eg eigentleg var ute etter var kor dei kom fra i Norge, om det i det heile tatt er mulig å finne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Ole M!Korleis veit du at dei reiste ut i 1853, er dette opplysningar du har fått frå USA? Var han Ole og ho Julia gifte ved utvandringa, eller gifte dei seg i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Lurer bare på en ting. Var Betsey deres førstefødte?Om hun var det så tror jeg nok at Ole og Julia ble gift seinere enn 1853, heller rundt 1860.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole marius Lien

At dei reiste ut i 1853 har eg fra etterkommera i USA, dette kan eg ikkje bekrfte!Berit, eg skal finne ut om Betsey var den første fødde snarast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole marius Lien

Berit her kjem informasjon om borna til Ole og Julie.Barn: Betsey born 1861in Mitchell County, Iowa Reier, born 1862 in Mitchell County, Iowa Miltilda born . 1863 in Mitchell County, Iowa Caroline 'Carrie' born 1865 in Mitchell County, Iowa Serena born 1866 in Mitchell County, Iowa Ole L. born 1864 in Mitchell County, Iowa Louisa born . 1871 in Mitchell County, Iowa Bent A. born . 1877 in Mitchell County, IowaFolketellinga i 1900 forteller at Julie emigrerte i 1853 der står ikkje noko om Ole i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Da tyder det vel på at de ble gift i Amerika (1860?), kanskje i Mitchell county. Da ligger vel kanskje løsningen, eller en del av den, i kirkebøken fra Newburg i Mitchell county.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.