Gå til innhold
Arkivverket

[#65984] Aner og etterkommere av Andreas Henriksen Mørk og Mathilde Iversdt


Gjest John-Erik Sandaker
 Del

Recommended Posts

Gjest John-Erik Sandaker

Er det noen som kjenner til disse personene eller om de har etterkommere.Andreas Henriksen Mørk (Mørch) født 1834 i Nittedal, død 1910, bordskriver/byggmester, gift med Mathilde Iversdtr. født 1851 i Røyken. Har ikke funnet når hun døde.Andreas var gift, og flere av barna er født før han ble skilt og giftet seg borgelig med Mathilde.Jeg har funnet disse barna: Mary Severine Antonette Theodora f.1875. død før døpt i kirken (far ikke oppgitt) Anna Marry Kristine f. 1877, gift med Elias Aabel. (mine oldeforeldre) Deres sønn Finn var gift med Edna, (datter av Jens Kristian og Marie Katrine) Thorvald Johan f. 1880, utvandret til USA Jens Kristian f. 1883, gift med Marie Katrine Hansen, utvandret til USA. Bertrand Edvard f. 1887, tror han var gift og bodde i Oslo. Bergliot Andrea Mathilde f. 1891 Alf, finner han ikke, han hadde visstnok agentur av Engelsk regntøy i Oslo. Ønsker også å vite mer om Andreas og Mathilde’s aner.Mvh John-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John-Erik Sandaker

Hei BjørgTusen takk Jeg er litt usikker på om min takk til deg har blitt registrert. det du fant har jeg også funnet, men vet du eller noen andre noe mer er jeg takknemlig for det.Mvh John-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.