Gå til innhold
Arkivverket

[#66069] Thea fra Øvre Eiker


Gjest Per J. Nestås
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det kan se ut for at det er en del mangler i ft 1801 for dette området, men du er nok sikkert på rett spor her Anne! Jeg har prøvd med alle varianter av Sondre, ingen treff.Tro vi da kan gå ut fra at Halvor, Sondre og Johannes er brødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Kjære damer...ta nå ikke livet av meg, jeg er jo bare en gammel morfar(84)som vil lage anetavle til sine barnebarn. 8-10 generasjoner, og hvis jeg - dere - når 31 på den listen som Kjellaug har laget i innlegg 27 vil jeg være storfornøyd. Slik dette utvikler seg har jeg dårlig samvittighet, snart er dere vel tilbake på Kong Sverre; som er min ane. Jeg vil nå gå igjennom det dere har laget og forsøke å få det på plass. I dag har jeg hatt snømåking, bagravelse, barnedåp og innsetting av Obama på TV-så tiden strekker ikke til for Per som også holder på å avslutte et regnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Ref. innlegg 69 ... klarer du Bjørg, eller en annen flink dame, og tyde hva foreldrene til Bergith heter ? Jeg klarer det ikke. Med søkende hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Ved dåpen står det bare farens navn Samuel Hansen Juf. Se innlegg 70 der står foreldrenes navn. Samuel Hansen Juf og Bergith Hansdtr Bøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Per J. Nestås

Dette tema var dere flinke ...meget flinke... å hjelpe meg med. Temaet kan vel nå med god samvittighet avsluttes ...og jeg takker.For å finne nok en gren av min svigersønns familie har jeg lagt inn et nytt tema som har fått nr. 62 214 om hans bestemor Agnes Simensen, og jeg krysser fingrene.Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.