Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Russøy

[#66118] Etterkommarar av Elias Gabriel Olsen - Lenvik (Troms)

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg har 'mista' familien i Lenvik i Troms.Elias Gabriel Olsen er fødd på Ullaland i Naustdal (Sogn og Fjordane) 1830. Han blei gift i 1861 med Engela Helena Madsdtr f. 1835 på Fitje i Naustdal.Dei fekk tre barn i Naustdal. Oliana Maria Eliasdtr. f. 1862, Mads Henrik Eliassen f. 1865 og Nikolina Eliasdtr. f. 1867. Eg reknar med at det er desse tre som eg har funne utvandra 1883-1889. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=utvmaaba>Lenke Dei er i alle fall ikkje å finne i FT 1900.Om lag 1870 flyttar familien til Lenvik i Troms. Her får dei tre barn til. Hans Mathias Eliassen f. 1872, Simon Eliassen f. 1874 og Edvarda Eliasdtr. f. 1876 død 1884.Hans Mathias gifter seg i 1894 med Anna Olea Jørgensdtr. frå Måselv og får 2 barn i 1895 og 1897. Eg finn dei igjen i FT 1900 i Bodø. Lenke (Magdalena er Anna si datter frå tidlegare)Etter dette har eg ikkje funne opplysningar om hverken Hans, Anna eller barna.Simon har eg funne i Lenvik FT 1900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Ja, det ser ut til å stemme. Mora står på linja etterpå, så ho blei nok og med. Takk skal du ha.Kan Hans Mathias ha tatt same vegen?mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Først må du klikke på fra arkivet.Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Takk for den Grethe. Eg kjente ikkje til denne sida. Mykje bra info. her.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.