Gå til innhold
Arkivverket

[#66121] Herøy o.1817 - giftermål umulig å finne


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

HeiJeg har lett og lett, men finner den ikke!Vielsen til Matz Guttormsen Nerøen og Martha Amundsdatter. De får en sønn 1818, Herøy, Møre og Romsdal LenkeNoen ganger ser man seg helt blind og jeg setter derfor min lit til at friske øyne kan hjelpe meg med dette problemet ;-)Vennlig hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Herøyboka av Bjarne Rabben gjev ikkje opp årstal for vigsla til Mads Guttormson Nærøy/Voldsund og Marte Amundsdtr frå Voss. Men eldste sonen - Petter - er oppgjeven å vere fødd 30/11 1818.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Elsebø

Hei Litta. Du har kommet inn på en del av min slekt som jeg har forsket på i noen år nå. Jeg har Marte sine foreldre, besteforeldre, oldeforeldre og flere av tippoldeforeldrene. Send meg en mail på olavelsebo at hotmail så kan vi utveksle data. Jeg har også tidligere registrert at vi har felles aner så det er kanskje på tide å ta direkte kontakt. For Marte sin del er det litt komplisert på Voss fordi hun er 'uekte' barn, men jeg er temmelig sikker på at hun er den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Til Olav: Av Herøyboka går det fram at Mads var paktar for Ahlburg. Ahlburg interesserer meg mykje. Veit du noko meir enn det som går fram av Herøyboka? E-postadressa mi er: harun(krøllalfa)onlinedotno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.