Gå til innhold
Arkivverket

[#66176] Visningsfeil ved søking i folketellingene 1865, 1875 og 1900?


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Når jeg har søkt, kan jeg peke på lenken helt til venstre i listen over resultater. Da vil det komme opp et flagg, som jeg trodde skulle si noe om innholdet i denne linjen. Men dette flagget er likt for alle de 10 personene i listen, så det stemmer jo ikke. Skal det være slik?I 1801-tellingen mangler visst dette flagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Kva flagg er det du meiner? Kan ikkje hugse å ha sett eit 'flagg'. Kan du legge ved ei lenke som viser døme på dette flagget?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Nummeret i første kolonne er en lenke som du kan klikke på for å få opp mer info nedenfor på listen. Hvis du i stedet for å klikke bare holder pekeren over lenken, kommer det opp et flagg. Gjeder bestandig. Her er et tilfeldig eksempel etter at jeg har klikket på lenken: LenkeDu kan fortsatt se flagget hvis du holder pekeren over en av lenkene i den øverste delen av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Kari har heilt rett, både at det var der og at det var feil. Det er no fjerna. Grunn? I søkelista for personar er det no teke med informasjon om garden/huset personen bur på. Dermed er ikkje den skjulte informasjonen naudsynt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.