Gå til innhold
Arkivverket

[#66204] Guri Gundersdatter Moen viet 17 jul 1712 i Odal til Christoffer Nilsen Årstad


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Jeg har ikke opphavet til Guri Gundersdatter som skal være født på Moen-eie ca. 1682, men som kalles Kjølstad. I FS er foreldre oppgitt som Gunder Klemmetsen født rundt 1656 og død på Årstad 3 okt 1734 og Astrid Amundsdatter født rundt 1660. De hadde også barna Christopher 1684-1696 og Gunder født 1691.Jeg finner ikke denne familien i noen av bygdebøkene som dekker ovnnevnte gårder - kan noen hjelpe??? Jeg har også sjekket Stormoen og Østmoen for å være sikker.....Vielse nr 2 fra toppen høyre kolonne, høyre side: 'Nylig avgaått corporal osv' Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kun fra FS,så det må sjekkes!Guri Gundersdatter,1682 Moen, Odalen, Hedmark Død 3 des 1759 Foreldre : Gunder Clemetsen og Astri Amundsen Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.