Gå til innhold
Arkivverket

[#66209] Hans Jocumsen og Cornilske Christensdtr på Nødsæter i Bremanger 1801


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Hans Jocumsen 34 år og Cornilske Christensdtr 24 år finner jeg på Nødsæter i Bremanger 1801 tellingen for Kind - se lenke LenkeParet ble gift i Bremanger (Kinn) 14. august 1796Kjenner noen forfedrene til disse to.Paret fikk en datter Andrea - døpt 29.10.1809 i Kinn. Hun ble gift 9.8.1840 i Kinn med Desiderius Carstensen - kjenner noen opphavet til denne Desiderius Carstensen?Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Takk ril Torodd for oppklaring av opphavet til Karsten Desiderisson og Susanne Larsdotter.Jeg er spent på om noen kjenner forfedrene til Hans og Cornilske.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ifølge Bremanger Bygdebok bd.II s. 110 var Hans Jocumsom son til Joakim (Jocum) Hansson og Anne Torsteinsdtr. på br.nr. 3 Nødset.Hans var fødd ikr. 1708 og d. 1797 Det kjem ikkje fram kvar han kom frå, men det er mulig at han er bror til forrige brukar og at både faren og bestefaren var brukarar før han igjen, men dette vert berre spekulasjonar utifrå namna i brukarlistene.Mora Anne Torsteinsdtr. var f. ikr. 1740 på br.nr.7 i Førde i Bremanger. Ho var datter til Torstein Andersson Førde og Margrete Halvorsdtr. f. DalsbottenAlle desse opplysningane er henta frå Bremanger bygdebok og må sjekkast nøye for etter eiga erfaring er det mange gongar feil i både namn og årstal i boka. M.a. er ho di Andrea nemd som Andrine i bygdeboka.Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Rettar meg sjølv:Under Førde står det at Anne Torsteinsdtr. var fødd 1731 og d. 1810. Gift 1759 med Joakim Hansson.Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Cornilske er datter til Christen Bergeson f. på Kjerpeset 1735 d.1790 (han drukna i lag med sonen og vart ikkje attfunnen) gift 1761 med Kirsti Pedersdtr. Sørgulen f.ikr.1741 d.1806 Dei var brukarar på br.nr.1, Kjerpeset i Bremanger.Også dette i følge Bremanger bygdebok og må sjekkast!Når eg ser dette vert eg klar over at Cornilske også er i mi slekt via Sørgulen. Dette er ein del av slekta mi eg ikkje har granska enno så eg har dessverre ikkje verifiserte opplysningar å gje deg.Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.