Gå til innhold
Arkivverket

[#66215] Alfhild og Margit Markusdtr. frå Sunnarvik - Flora (Kinn)


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg søker opplysningar om Alfhild Markusdtr. f. Bremanger 1898 og Margit Markusdtr. f. Sundhordvik i Kinn (no: Sunnarvik i Flora) 1900. Dei er døtre av Markus Absalonsen f. 1870 Sundhordvik og Anne Sofie Kristine Absalonsdtr. f. 1875 Bremanger.I 1900 bur dei på Sundhordvik i Eikefjord i Kinn (Flora). LenkeMarkus Absalonsen dør i 1901. Etter dette har eg ikkje funne opplysningar om jentene i Eikefjord eller omkringliggande sokn (eg har lett etter konfirmasjon). Eg held det som svært sannsynleg at mora deira gifta seg på nytt, men har ikkje funne noko ekteskap.Er det nokon som veit kor det blei av familien eller har opplysningar om jentene/etterkommarar.OBS: Markus hadde ei søster som heitte Anna Sofie Kristine Marie Absalonsdtr f. 1879 på Sundhordvik. Ho bur på Sundhordvik, og kan lett forvekslast med kona til Markus. Det er f.eks. søstra til Markus som blir gift i Eikefjord 1907.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Flott Elin.Då fann eg Alfhild konfirmert på Stord [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050726010534.jpg>Lenke. For meg ser det ut som om ho har fått etternamn Kognsvold. Kan vel kanskje bety at mora er gjengift med ein Kongsvold.Margit var litt vanskelegare å finne, men ho var litt seint ute. Ho har etternamn Sundhordvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Her er dåpen til Anna Sofie Kristine Absalonsdtr. I BremangerLenkeFaren Absalon er bror til tippoldefar til kona mi(og er også i mi slekt), han var fødd på Gulestø i Bremanger og kona Siri (Sigrid) var fødd på garden Husefest i Kinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for det (eg har funne den tidlegare).Anna er for så vidt ikkje så interessant, då det er etterkommarar av Markus som eg jaktar på.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.