Gå til innhold
Arkivverket

[#66253] En god nyhet fra NSF. Nå skal skanningen av eldre materiale endelig starte.


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

IvarDet Tore henviser til står som et avsnitt på siden i linken på innlegg 1.Og jeg har lest det du henviser til, og dette er en avtale / kontrakt mellom forfatter og utgiver. Avtalen 'beskytter' vel forfatteren mer enn utgiveren, og det går jo tydelig fram at utgiver også har store plikter (pkt 10). Dessuten er denne kontrakten / avtalen fra 1999, og vil jo absolutt ikke være relevant når det gjelder tidligere utgivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

(5): ok , eg trudde kanskje det var noko meir enn dei to setningane.Avtalen er eit døme, men viser ein ting: Utan ein slik avtale er det forfattaren som har desse rettane. Dette er ikkje noko som har endra seg på ein del år, og vil nok vere relevant ein del tiår bakover. Eg reknar med at tidsskriftet har slike avtalar med forfattarane sine - eller ... har dei det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

IvarJeg kan ikke svare for alle, men jeg vet bestemt at en forfatter ikke har skrevet noen kontrakt (og dette var etter 1999)Forøvrig bør vel en representant fra NSF svare på dette da de henviser til dette på sin hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

(8) eg er samd i at det kan oppfattast slik.Dersom dei har slike avtalar med forfattarane, reknar eg med at det der framgår kva som ligg i 'forlagsrett'. Det som ikkje er avtala overført, er ikkje overført.Dersom dei ikkje har avtalar, er dei på (svært) tynn is. Sannsynlegvis er retten avgrensa til å trykke det i det aktuelle nummeret av tidsskriftet - og det aktuelle opplaget av ei bok. Ein kan kanskje strekke det så langt som til retten til å trykke nye opplag innan 'rimeleg' tid etter at det første er utselt. (I tillegg kjem evt. rettar til bruk av grafisk oppsett m.m.)Men naturlegvis; forfattarane har rettar - og her er det vel eit interessefellesskap. Men NSF har ingen enkel jobb når dei skal innhente løyve frå kanskje 10-20 arvingar etter ein forfattar... Kanskje fleire forfattarar burde skrive testamente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.