Gå til innhold
Arkivverket

[#66257] Hvor fant vielsen sted?


Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland
 Del

Recommended Posts

Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland

Karl Peter Andreas Slettebak, 10.04.1896 ...... Sannsynligvis gift med Olga som på gravminner.no også kalles Slettebak - far var Peter Grove - MeløJeg vet at Karl Peter Andreas var født i Bodø, konfirmert i Bodø i 1910, gravlagt på Østre Aker som Karl Slettebak, 24.08.1983.Er det mulig å finne noe av det som er mellom konfirmasjon og død? Jeg har lett her og der for om mulig å finne en vielse, for om mulig å finne barn. Jeg vet ikke flere steder å lete. Kanskje noen har noen glupe ideer? Dagrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland

Karl Peter Andreas Slettebak, f. 10.04.1896 var født i Bodø og konf. i Bodø i 1910. På gravminner.no er navnet Karl Slettebak. Det oppgis G.nr. 054 på han, men også på Olga Slettebak f. 06.05.1897. Jeg går derfor ut fra at de to kunne vært gift med hverandre. Hva er G.nr. 054 i Østre Aker?Jeg har sjekket utflyttede fra Bodø, vielse i Rødøy sogn, vielse i Bodø, men ikke funnet noe. Jeg har også prøvd vielse i østre Aker. Jeg ser ikke 'veien' videre for å finne ut noe.Andre navn i slekta er Regine Jensdatter Reieqvamsgjerde og Anders Nielsen Slettebak. Kanskje noen strever med de samme personene i slekta?Dagrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hannisdal

Hei G.nr 054 er grav nummer 54 du vil finne steinen på Østre Aker kirkegård felt 025 rekke 00 grav 54 siden du finner også Olga på samme gravnummer kan du gå ut fra at de er i familie. Jeg vet at de jobber i oslo med å ta bilde av alle steinene der. jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.