Gå til innhold
Arkivverket

[#66320] Ole Larsen gift med Anne Margrete Schacht


Gjest Ole-Jacob Jorsett
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole-Jacob Jorsett

1804 ble de gift i Garnisonsmenigheten og fikk 1806 Maria Wilhelmina - som siden overok Røsrud på Hurdal. I 1808 dør en Ole Larsen 32 år gammel - i 1776 blir en Ole Larsen født i Nannestad.. Er det han?? Jeg har tidligere latt meg lure av 'slektstavler' jeg har arvet - kan noen hjelpe med den rette Ole Larsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

I all hast, Anne Margrethe Schacht ble født på Ladegaardsøen (Bygdøy) i 1781, du finner henne døpt i Aker 12.04. Foreldre gartner, senere portner på Tukthuset i Christiania, Christian Henrich Schacht og Marthe Uldrichsdatter, Du finner henne i FT 1801 i Grønlands Storgade 10 i Aker. Flere søsken. Mulig jeg har en del om Ole Larsen også, men ikke for hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole-Jacob Jorsett

Jeg husker det Ronny - prøver igjen å finne hans oppr. Berit (Lund) og jeg søker blant de 14 som finnes i 1901..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.