Gå til innhold
Arkivverket

[#66366] Problemer med å legge inn innlegg!


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Berre dobbelt hermeteikn vil aalltid skapa problem. Større enn-teiknet vil aldri visast, men skaper ikkje problem. Mindre enn-teiknet vil visast, og kan i svært sjeldne tilfelle skapa problem. Alle dei andre vil visast og ikkje skapa problem bortsett frå i svært spesielle tilfelle, men det er ingen grunn til å prøva unngå dei. Dei tre første vil elles aldri førekoma i ei lenkje. Det same gjeld kombinasjonen.Det er ikkje noko hos oss som skulle tilseia at du ikkje får lagt inn fleire lenkjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, eg veit ikkje. Det pussige er at dette problemet oppsto hos Mariann og meg samstundes.Eg lurer på ein ting, men då må vi vere helt samkøyrde i tid: Kan du gå bakom og sjå når eg lagar eit innlegg og er på rettenivå? I så tilfelle vil du kunne sjå at det då ser heilt greitt ut, medan når eg legg innlegget på plass forsvinn deler av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå prøvde jeg igjen i debatt Lenke La inn 5 lenker i innlegg (62) som jeg hadde liggende i en epost fra Oddvar, de er hentet fra STORD GRAVLAGDE. Det gikk fint, ingen problemer.Så skal jeg gjøre det samme med STORD DØPTE, her ser vi hva som skjer; bakerst kommer det et 'prosenttegn' og tallet '22':

bilete6310.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Som sagt nokre gongar, % 22 er ikkje del av ei lenkje. Teikna er blitt til under kopiering og er eigentleg eit dobbel hermeteikn. Om du det kjem med i urlen, spelar det ingen rolle. Men har du det med i ein teksboks som skal kommunisera med ein servar, enten du no er DA eller ein annan servar, vil det først bli oppfatta som dobbelt hermeteikn, slik det blir i under kontroll av innlegget. Men det som då skjer er at det blir sendt attende til servaren, oppfatta som dobbelt hermeteikn og dermed som slutt på teksten. Det er ikkje noko eg kan gjera med. Dermed kan du trygt fjerna desse teikna frå ei lenkje, det har ingen funksjon i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK, den gikk fint (62) i den hoveddebatten vår i BF. Jeg sjekket at der ikke var noe prosenttegn og tall 22 bakerst.Nå skal jeg igjen prøve med STORD DØPTE; DET JEG MED EN GANG SER ER AT DETTE ROTET PÅ SLUTTEN AV ADRESSEN ALLERDE ER DER NÅR JEG ÅPNER DEN AKTUELLE HANDLINGEN, I DETTE TILFELLE DÅPSHANDLINGER I STORD:Anne [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=dp12211725&gardpostnr=872&personpostnr=1767&merk=1767#ovre>LenkeIngeborg LenkeHans LenkeGurj LenkeGyri LenkeMons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Je, eg gjorde det no, men det blir jo litt tungvint.Men, uansett har ikkje dette vore eit problem tidlegare.I og med denne debatten ikkje handlar om noko anna legg eg inn eit bilete til som syner at eg får opp desse teikna når eg opnar handlinga i databasen. Det ser ut som det er tilfeldig om det skjer eller ikkje. Men dette veit eg ikkje sikkert.

bilete6311.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg kryp til korset. Det er eg som i ein gjeven situasjon har med eit dobbelt hermeteikn i url-en. Sidan det der ingen praktisk betydning har, har eg på 10 år ikkje lagt merke til det. Sidan eg heller ikkje plar kopiera lenkjer inn i debattar og sikkert aldri har kopiert inn frå nett den situasjonen, har det gått meg forbi. Men no skulle det vera slutt. Kan eg få lov å reisa meg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg er sikker på at alle er enige om at det kan du få love til-:) Klapp på ryggen for at du fant ut av det!Det merkelige er jo at vi ikke alle har hatt dette problemet!Derimot forsvinner alt når jeg legger lenke fra S&F fylkesarkiv.Skal prøve med et eksempel i et nytt innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit
Lenke like 'eivindvik%' AND low_far_bustad like 'rutled%' ORDER BY forenamn, etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=0Kanskje det og virker nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det kom opp, men lenken virker ikke:OraOLEDB error '80004005'ORA-00920: ugyldig relasjonsoperator/includes/utils/paging.inc, line 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.