Gå til innhold
Arkivverket

[#66369] Jens Kiærup Olsen - Arendal/Hisøy omkring 1830


Gjest Jarl V. Erichsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarl V. Erichsen

Jeg jakter på 'Kærup'er' i Arendalsområdet, og har bl.a. funnet Jens Kjærup Olsen, født i Arendal 23/11/1829. Men strever litt må å lese foreldrenes navn. Kan noen tyde dette? LenkeJeg har funnet ut noen enkle ting om denne Jens, men er svært interessert i å finne ut hvor han har 'Kiærup' fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Jeg kan vel egentlig føye til at jeg har flere Kærup-etterlysninger i dette forum. Og på kirkeboksiden i lenken i innlegg 1 står faktisk Jens' dåp på linjen under en annen Kærup i Arendal: Abraham - som var bror til min tt-oldemor. Og jeg undrer da på om disse to er i slekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Slektskap bekreftet! Jens Kiærup Olsen er sønn av Ane Cathrine Jensdatter Kiærup, og hun er søster av min oldemors oldefar.... Lenke - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Slektskap bekreftet! Jens Kiærup Olsen er sønn av Ane Cathrine Jensdatter Kiærup, og hun er søster av min oldemors oldefar.... Lenke - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.