Gå til innhold
Arkivverket

[#66396] Skifte Sundhordvik (Sunnarvik) - Eikefjord - Kinn


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Er det muleg å få opplyst kven som står oppført i skifta til Absalon Nilsen Sundhordvik død 23.11.1901 og Anne Sofie Kristoffersdtr. Sundhordvik 18.07.1923 i Eikefjord.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Absalon Nilsen Sundhordvik død 23.11.1901 etterlot seg enke om myndige fællesbørn tilstede.Anne Sofie Kristoffersdtr. Sundhordvik, død 18.07.1923, etterlot seg '5 myndige barn lever. Intet efterlatt.', og dermed ikke skiftebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for raskt svar. Synd at det ikkje var oppført noko namn på barna, men det ser ut til å stadfeste mine mistankar om at det er to barn som er døde, som eg ikkje har funne gravferda til. Uvisst og då om dei døde før eller etter 1900, evt. om det er dei to kandidatane som er døde.Eg får fortsette jakta. No veit eg i alle fall at det er noko å leite etter.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.