Gå til innhold
Arkivverket

[#66397] Feil ved innlegging av tema.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dei siste par dagane har eg fleire gongar laga innlegg der siste delen av innlegget forsvinn.Det ser ut som det er berre når du lagar lenke fyrst, og så skriv noko etterpå, sjølv om det er linja under, så forsvinn resten.Nettopp no så laga eg eit innlegg der berre den fyrste lenka kom med, neste lenke og 'Venleg helsing Mariann' var borte.Venleg helsing Mariann. PS:i 'kontroller innlegget' viser alt som er skrive, men etterpå....borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har hatt tilfelle der folk først har kopiert lenkja ned i eit eller anna program for deretter å kopiera inn i innlegget. Då har programmet lenkja har vore innom forandra på ho på ein slik måte at programmet mitt går i surr. Er det tilfelle hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Oi, Mariann, så det var ikkje berre hos meg. Eg var no klar til å senda Jr ei melding om at han må koma og sjekka PCen, men då får eg vente å sjå. Hos meg fekk altså lekne frå FT eit tillegg på prosentegn og talet 22 då eg først kopierte dei inn i arbeidsdokumentet på min eigen harddisk. Då eg så kopierte dess inn i innlegga forsvann det som kom etter den første 'feile' lenka. Det same skjedde ikkje med lenker frå KB. Debattfora aksepterer ikkje alle tegn, frå før visste eg at det m.a. gjeld pluss-tegnet, men det ser og ut til å gjelda prosent-tegnet.Vonar vi kan finne ut kvifor lenkene får dette tillegget når vi legg din inn i eit tekstdokument.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.