Gå til innhold
Arkivverket

[#66431] Jeg leiter etter min morfars søster Elisabeth Hellerichs etterslekt


Gjest Harald Valstø Eikland
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Valstø Eikland

Det jeg vet: Elisabeth Hellerich ble født i Larvik i 1885, vokste opp i Solum (Porsgrunn), gift før august 1907 med stuert Ole Asmund Magnussen, antagelig fra Fredrikstad og født i 1883. De bor og døper Sigrid i Fredrikstad i 1907, Valborg og Randi (samtidig) i Porsgrunn (Solum)i 1912, og har Sigud Nicolai født i 1913. I 1925 bor de i Fredrikstad og da dør Valborg. De bor også i Fredrikstad i 1935 når Randi gifter seg med Karl Thorolf Reff Gundersen. Etter krigen bor Elisabeth i Oslo sammen med Randi Gundersen og Sigurd Nicolai Magnussen med kone Else/Lulli født i 1915. Sigurd Nicolai skal ha vært disponent på Lidoen Restaurant i Oslo og hatt to sønner, Svein og Tony. Karl Thorolf dør i 1962 og Randi i 1998, og begge er gravlagt i Osli på Vestre Gravlund. Jeg søker altså etter Elisabeth og Ole Asmunds barn og barnebarn, men også: hvor var Ole fra og når giftet han seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg tippar at dette er Svein, sidan han skulle vera fødd før krigen sluttar: Svein Roger Magnussen f.12.10.1939 d.27.09.2003 0711 2003 30 8 11-4 Nordstrand kirkegård Oslo NordstrandDette har eg funne her: http://www.disnorge.no/gravminner/Dersom du vil kan du ta kontakt med krk.kontoret og be dei om å ta kontakt med den som har feste på grava, og spørja om dei kan ta kontakt med deg. Det hender av og til at du får nemnet direkte, men det er taushetsbelagt.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.