Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Finn Sollien

[#66495] Eidskoging i Vennesla

Recommended Posts

Gjest Finn Sollien

Karelius Andersen f. 14 mars 1884 Nymoen, Jerpset i Eidskog, døde 25. des. 1960 i Vennesla og ble begavet der. Enkemann, hans kone ikke begravet i Vennesla. Hvor døde kona, hvor ble hun begravet, hadde de barn? En bror Ments Adolf f. 15 april 1877 var også på Sørlandet,men hvor vites ikke.Karelius og Ments Adolf var onkel til min svigermor.(fisollie()online.no) Mvh. Finn Sollien, Kongsvinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Dette vet du vel alt, men ser ut til at Ments befant seg på Søndre Land i 1900 LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Sollien

Nei, jeg hadde ikke det. Slekta sier at han var på Sørlandet. Kan være en erindringsglipp, Sørlandet og Søndre Land. Mvh. Finn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Sollien

Hvilken avis i område Vennesla i Vest-Agder har dødsannonser i 1960/61. Rekvirerte mikrofilm av Venneslabladet, i den avisa var det ikke en eneste dødsannse- kun omtale under personalia. Mvh. Finn Sollien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Søren Storaker

Fædrelandsvennen er mest aktuell avis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Sollien

Takk til deg Harald, da får jeg prøve den avisa. Mvh. Finn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.