Gå til innhold
Arkivverket

[#66532] Etterlyser familie i Oslo på 1900-tallet.


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Kari Monsdatter Ulvesæter f. 07.01.1877 i Åsane, Hamre prestegjeld. Ved skifte etter foreldrene i 1914 bor hun i Inkognitogaten nr. 28. Hun skal være død før 1941. Etterlater seg barna Klara, Olav og Olga. Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Her er skifte etter Kari (Karen) sin søster i 1951: Lenke ludvig kvamme&nr=9&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=#ankerKanskje det er noen med tilgang til de kommunale tellingene på Oslo byarkiv som kan sjekke denne familien?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Johan Ludvig Kvamme

Er det ingen som kan hjelpe meg med dette problemet, en adressebok ville sikkert gi et svar.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hva het Kari Monsdatter som gift? I adresseboka vil jeg anta at det er ektemannen som er registrert i Inkognitogaten 28 i 1914.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Så vidt jeg kan se av lenken til søsterens skifte var Kari eller Karen gift Larsen. Etterlot hun seg fire barn? Klara Fosse, Fridtjof Meltzer, Olav Larsen og Olga Larsen?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.