Gå til innhold
Arkivverket

[#66543] Emilie Larsdotter, fødd ''Oslo''/Trøgstad 1873 - til Amerika 1880 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Iowa vert etterlyst det norske opphavet til denne jenta:Emilie, fødd i ''Oslo'' 10.5.1873 - foreldri heitte Lars Olson og Thea, og huslyden utvandra til Amerika i 1880. Dei busette seg i Ellsworth, Hamilton Co., IAFT1900 for Ellsworth, IA syner:~~~~~~~~~~~~~~~~~~OLSON, Thea Mar. 1836 wid. Nor Nor Nor em 1880OLSON, Anna E Sep. 1857/1867 dau Nor Nor Nor em 1880OLSON, Joseph Apr. 1869 son Nor Nor Nor em 1880OLSON, Emily May 1873 dau Nor Nor Nor em 1880~~~~~~~~~~~~~~~~~~FamilySearch syner at ei Anna Elisabeth var fødd i Trøgstad (Austfold) 13.10.1867 - foreldri Lars Olson og Thea Johannesdotter. Kyrkjeboki (Lenke) syner at foreldri då var brukarar på Haakaas i Trøgstad.I 1865 bur denne huslyden på Håkås mellem i Trøgstad:~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lars Olsen Husfader g Lodbruger 1827 TrygstadThea Olsen hans Kone g 1837 EnebakJosefine Olsen deres Datter ug 1864 TrygstadChristian Olsen deres Søn ug 1865 Trygstad~~~~~~~~~~~~~~~~~~MEN, eg finn ikkje noki Emilie fødd i Trøgstad i mai 1873!Kan huslyden vera flytt frå Trøgstad mellom 1867 og 1873? I so fall, kvar?Kanskje nokon sit med ei bygdebok for Trøgstad som fortel om lagnaden til denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for kjempeflotte opplysningar. Dette er rette folki, noko som kan stadfestast med at Emilie var fødd i Skedsmo 10.5.1873!Men eg har eitt problem:* Lars Olson var fødd i Trøgstad i 1827, men kva er gardsnamnet? (Lenke) (øvst på venstre side!)Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.