Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Russøy

[#66564] Hans Mathias Eliassen fødd Lenvik 1872, busatt Bodø 1900

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg prøver meg på denne ein gong til. Sist gang fekk eg hjelp til å finne ut kor broren Simon tok vegen. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=66118&sok=egil>LenkeHans Mathias er framleis djupt sakna.Kort fortalt: fødd Lenvik 1872. Foreldre Elias Gabriel Olsen f. 1830 og Engela Helena Madsdtr. f. 1835. Begge to var frå Naustdal i Sogn og Fjordane, men flytta til Lenvik i Troms. Faren og ei søster døde i Lenvik. Dei 4 andre søskena mora emigrerte til Amerika.Hans Mathias gifter seg i 1894 med Anna Olea Jørgensdtr. frå Måselv og får 2 barn i 1895 og 1897. Eg finn dei igjen i FT 1900 i Bodø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

Hei.Ser at barna er f. i Lenvik, Jenny Berthea 15.07.1895 og Elfrida Elise 30.05.1897.Vet ikke om det er rett Jenny, men ser på DIS gravminner ei Jenny Christensen f. 15.07.1895 er gr.l. i 1950 i Søs Varanger, kone til malermester Otto Christensen1888-1954.Ei Elfrida Elise Langøien er gr.l. 25.09.1954 på Tilfredshet krkgård i Tr.hjem...men her mangler f.data.mvh Erling T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Takk for tipsa Erling (får ikkje håpe du har vore oppe i heile natt for å leite).Eg skal sjå litt på desse.Det er ikkje utenkeleg at Hans Mathias fekk fleire barn, og eg tar gjerne i mot fleire tips om kvar Hans Mathias blei av, og etterkommarane hans.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.