Gå til innhold
Arkivverket

[#66564] Hans Mathias Eliassen fødd Lenvik 1872, busatt Bodø 1900


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg prøver meg på denne ein gong til. Sist gang fekk eg hjelp til å finne ut kor broren Simon tok vegen. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=66118&sok=egil>LenkeHans Mathias er framleis djupt sakna.Kort fortalt: fødd Lenvik 1872. Foreldre Elias Gabriel Olsen f. 1830 og Engela Helena Madsdtr. f. 1835. Begge to var frå Naustdal i Sogn og Fjordane, men flytta til Lenvik i Troms. Faren og ei søster døde i Lenvik. Dei 4 andre søskena mora emigrerte til Amerika.Hans Mathias gifter seg i 1894 med Anna Olea Jørgensdtr. frå Måselv og får 2 barn i 1895 og 1897. Eg finn dei igjen i FT 1900 i Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Hei.Ser at barna er f. i Lenvik, Jenny Berthea 15.07.1895 og Elfrida Elise 30.05.1897.Vet ikke om det er rett Jenny, men ser på DIS gravminner ei Jenny Christensen f. 15.07.1895 er gr.l. i 1950 i Søs Varanger, kone til malermester Otto Christensen1888-1954.Ei Elfrida Elise Langøien er gr.l. 25.09.1954 på Tilfredshet krkgård i Tr.hjem...men her mangler f.data.mvh Erling T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for tipsa Erling (får ikkje håpe du har vore oppe i heile natt for å leite).Eg skal sjå litt på desse.Det er ikkje utenkeleg at Hans Mathias fekk fleire barn, og eg tar gjerne i mot fleire tips om kvar Hans Mathias blei av, og etterkommarane hans.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.