Gå til innhold
Arkivverket

[#66576] Karl-Otto, 3 1/2 år i mars 1925


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Jeg har et fint bilde av denne gutten i matrosdress, men hvem er det? Trolig fra Bergen, siden det ligger sammen med andre bilder fra min Bergens-slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Tvetmarken

Hei Kari,På www.disnorge.no/gravminner/ - ID 2644861 - Karl-Otto Haanshuus er begravet på Østre Gravlund i Oslo: Født 16.09.1921; død 25.01.1990. Dette stemmer jo bra med datoen på bildet.- roar -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Hei Roar! Det var sannelig en god ide å søke på gravlagde. Men jeg vet fortsatt ikke hvem han er. Det må vel være noen venner av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars G. Hukkelås

Hei Kari. Du finner 33 med dette spessielle navnet på telefonkatalogen. Det er bare å ta en telefon. Du treffer altis noen som kjenner 'noen' som driver litt med slektforskning eller er interisert i slekt. Jeg har gjort dette flere ganger med godt resultat. Garanterer at du treffer mange hyggelige mennesker. Lykke til. Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.