Gå til innhold
Arkivverket

[#66628] Slekt,Sverige


Gjest Irene Malm
 Del

Recommended Posts

Gjest Irene Malm

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med oldefar til mannen min? Han het Jan Petter Olson(Olsen) Malm. født i Toftedal sogn. Mvh.Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Det er vel Töftedal i Dals-Ed (Elfsborg) i Sverige du hinter til? Men har du noen årsdata på Jan Petter Olson(Olsen) Malm ? Men siden det dreier seg om noe Norsk-Svensk, så du jo han her på gården Tofteberg og med et navn som nesten stemmer [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=If01001812&personpostnr=19857&merk=19857>Lenke .-Eller kanskje den noe yngre svenske Amerikafareren her fra Efsborg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Jeg kan jo putte på denne Jan Petter Olss. som er døpt i Töftedal (men som ikke bærer navnet MALM, og som kanskje er litt gammel?) LenkeTöftedal ligger i grenseområdet rett ved Idd, og det er vel meget sannsynlig at han utvandret til Norge med et sted i Østfold som reisemål.IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Veldig bra at du la ut den lenken, Ulla. Da ser det ut til at Irene Malm vet mer om Jan Petter Olson(Olsen) Malm enn det som fremkommer i innlegg 1. (Dumt med dobbeltarbeid!)52189: Trenger du oppslag i svenske kilder ? LenkeIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.