Gå til innhold
Arkivverket

[#66630] Noen som kjenner noen som kan gå på arkiv i Sydney?


Gjest Nina Möller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Möller Nordby

Ikke lett å skulle gjöre en jobb på andre siden av kloden.Er det noen som kjenner noen som kan gjöre en liten jobb i Sydney, Australia? Dette er forövrig en hastesak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Vet ikke om jeg er på villspor, men kan du bruke både .com og .au? (PÅ) er vel kanskje ment som alfa-krøllen eller? mh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Men, kjære da. Dette er en emailadresse som jeg har fått fra henne. Jeg har kun byttet ut @ med (PÅ) for å redusere sjansene for spam til henne. Hun har bl.a. funnet en adresse for meg nær Sydney. (au etter com er for å vise systemene at det er en autralsk commersial og ikke en amerikansk.) Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Möller Nordby

Ved hjelp av litt fantasi, facebook, google og white pages ser det ut til at jeg har funnet personen jeg var på jakt etter.Å finne fram i det Australske byråkratiet er ikke lett. Tungrodd, sperrefrister og penger er stikkord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.