Gå til innhold
Arkivverket

[#66666] Dødsfall i Bergen 1977 og 1991


Gjest Arnulf Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnulf Pedersen

Er det mulig å få vite dødsdatoene for Jenny Marie Johnsen født 21. juni 1909 i Bergen, død 1991 i Bergen og Klara Pauline Johnsen født 7. september 1911 i Bergen, død 1977 i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi ser av gravsteinene at dødsårene er oppgitt å være 1977 og 1991, men vi har problemer med å finne dem i registrene fra Bergen skifterett.Jenny Johnsen, Tertnesv. 37, døde 28. nov. 1991, men vi kan ikke si sikkert om det er den samme som Jenny Marie Johnsen, født 1909.Vi finner ikke noen i 1977 som heter Klara Pauline Johnsen.Selv om disse to er gravlagt/bisatt i Bergen, er det selvsagt ikke sikkert at de var bosatt i Bergen ved sin død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Takk for svaret. Jeg har undersøkt litt og tror det er den rette Jenny du har funnet. Jeg har i dag fått opplyst at hun skal ha bodd i Åstvedtområdet og døde i siste halvdel av november 1991. Når det gjelder hennes søster, Klara, skal hun ha blitt bisatt i begynnelsen av august i 1977. Får sjekke BT neste gang jeg er i Bergen. Mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.