Gå til innhold
Arkivverket
Gjest rolf kristensen

[#66686] Tinglysningsdokumenter, tregt å laste.

Recommended Posts

Gjest rolf kristensen

Det virker som det for tiden er noe tregt å bla i sidene i tinglysningsdokumentene. Hva er årsaken ? Det er samtidig ikke mulig å bla i panteregister Søndre Jarlsberg, Slagen, rekke III-6, 1850-1900.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Vedrørende tempoet må jeg undersøke i morgen om det eventuelt kan være noe hos oss som sinker. Når det gjelder det nevnte panteregisteret, har jeg nå ikke problemer med å bla på min hjemme-PC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest rolf kristensen

Fortsatt virker systemet tregt, jeg har prøvd registeret fra flere forskjellige maskiner, både hjemme og på jobb. Det nevnte panteregister virker forøvrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan H. Trelsgård

Tregheten er der fortsatt. Å åpne sider med forstørrelse 100 eller 150 % tar betraktelig lenger tid enn normalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eivind Kinck

Jeg kan også bekrefte at det går tregt med blading og endring av størrelse de siste dagene.Mvh Eivind Kinck

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eivind Kinck

Jeg glemte en annen sak som har dukket opp de siste dagene, er at når man velger 'Skanna tinglysingsdokument' fra hovedmenyen så kommer man rett inn i de engelske sidene. Det samme har skjedd et par ganger når jeg går inn i pantebøker fra neste undermeny. Eivind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arild Kompelien

Blaing i pantebøkene har gått tregt i mange dager. For å tallfeste det tok jeg tida. Å skifte bilde (side) ved å klikke i høyre kant tok i dag fra 35 til 64 sekunder hos meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Vi jobber med saken nå og håper det retter seg i løpet av kort tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå skal tjenesten fungere bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest rolf kristensen

Ja, nå virker det som normalt, takk for tilbakemelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.