Gå til innhold
Arkivverket

[#66686] Tinglysningsdokumenter, tregt å laste.


Gjest rolf kristensen
 Del

Recommended Posts

Gjest rolf kristensen

Det virker som det for tiden er noe tregt å bla i sidene i tinglysningsdokumentene. Hva er årsaken ? Det er samtidig ikke mulig å bla i panteregister Søndre Jarlsberg, Slagen, rekke III-6, 1850-1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Vedrørende tempoet må jeg undersøke i morgen om det eventuelt kan være noe hos oss som sinker. Når det gjelder det nevnte panteregisteret, har jeg nå ikke problemer med å bla på min hjemme-PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rolf kristensen

Fortsatt virker systemet tregt, jeg har prøvd registeret fra flere forskjellige maskiner, både hjemme og på jobb. Det nevnte panteregister virker forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Tregheten er der fortsatt. Å åpne sider med forstørrelse 100 eller 150 % tar betraktelig lenger tid enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Kinck

Jeg glemte en annen sak som har dukket opp de siste dagene, er at når man velger 'Skanna tinglysingsdokument' fra hovedmenyen så kommer man rett inn i de engelske sidene. Det samme har skjedd et par ganger når jeg går inn i pantebøker fra neste undermeny. Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Blaing i pantebøkene har gått tregt i mange dager. For å tallfeste det tok jeg tida. Å skifte bilde (side) ved å klikke i høyre kant tok i dag fra 35 til 64 sekunder hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.