Gå til innhold
Arkivverket

[#66781] Innlasting av skanna kirkebøer


Gjest Morten Østevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg har ikkje noko med dei tekniske løysingane til kyrkjebøkene, så eg kan ikkje gje deg eit eit heilt litande svar.Det er tydelege at det er slik du sei. Men hos meg er det slik at om eg alt fhar vore inne på 60%-sida går ho raskt. Det skjer også om eg går inn frå ei anna maskin, slik at det dreier seg ikkje caching hos meg. No kunne det ha vore chaching på servaren som gjorde det. Men det er lite rimeleg at alle 100% sidene skulle liggja i chache (i tillegg til at det er umogeleg), men ikkje 60%-sidene. Eg vil tru problemet skuldast at 60%-sidene ikkje eksisterer som eit bilete på servaren, i motsetnad til i alle høve 100%- og 40%-sidene og at dei blir generert første gangen nokon ber om dei. Det same gjeld truleg 150%-sidene.Men dette er atså ein teori, ikkje fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.