Gå til innhold
Arkivverket

[#66785] Erich Johannesen Istad Øverhagen f. ca 1765 i Kleive, Bolsøy


Gjest Alf Mork
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Mork

Hei. Jeg er MEGET takknemlig om noen kan gi meg navn på begge foreldrene til Erich Istad Johannesen Øverhagen f.ca 1765 i Kleive, Bolsøy. Med vennlig hilsen Alf Peder Mork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Mork

Hei Helt riktig Berit!Her er Erich Johannesen far til Elling!! Men fremdeles er det STORE spørsmålet:Hva heter far og mor til Erich ??M.v.h. Alf Peder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tenkte det kanskje var best å finne han i 1801 først, men det ser dårlig ut. Synd det ikke sto noen opplysninger om han ved dåpen til Elling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Mork

Hei Erich er min tipptippoldefar! Jeg har forsøkt å finne dåpen hans,med foreldre i Bolsøy K.B.mini 1759-93. Men da jeg ikke er spesialist på gammle kirkebøker,ga jeg opp. Jeg håper på att noen har Erich i sin base !!M.v.h. Alf Peder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Haug

Hei Alf På nette så finner du bolsøy bygdebok og der kan du lese om Øverhagen. Jeg kan ikke lege inn lenke til deg for det kan jeg ikke. Men her er addresa som jeg har finni bolsøy gårdene på. på www.romsdal-sogelag.pdf-bolsoy_2pdf Det står om gården på side 472hilsen Anne Haug Rausandhaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Mork

Hei Anne Takk for svar.Jeg har boken på pdf.Her er også gården Istad,men der finner jeg heller ikke svar på, hvem er Erich sine foreldre?? Min slekt kommer fra bruk nr 50.Hilsen Alf Peder Mork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.