Gå til innhold
Arkivverket

[#66789] Rolad Wilhelm Nilsen f 08.01.1914 i Svolvær


Gjest Torill Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Berg

Vet ikke hvor jeg kan begynne å lete etter han, da jeg ikke kan finne han i folketellingene. Han giftet seg med Bergliot Nilsen f 21.05.1914. Hun var fra Barkestad, Dyrøy. Kan noen hjelpe meg i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hva slags informasjon er du ute etter ? Hvis det er eventuelle barn blir det vel for nytt til å legge ut her på forumet,selv om noen skulle vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hvis du ikke har funnet Roald`s dåp,kan jeg legge den ut her.Ifølge kirkeboka er han født 08.02 1914:Lenke Du vil sikkert finne mere bakover på hans slekt hvis du leter i kirkebøkene for Vågan.Kan godt hjelpe deg med å prøve finne Bergliot`s dåp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Berg

Tusen takk Anne! Jeg blir kjempeglad om du kan hjelpe meg med Bergliots dåp også. Jeg har ingenting på noen av disse, så all hjelp mottas med stor takk. Jeg leter videre ut i fra den linken du sendte meg på Roald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Du skriver Barkestad,Dyrøy som fødested på Bergliot. Jeg finner en bygd i Nordland (Øksnes) som heter Barkestad,men ingen i Dyrøy. Har du skrevet feil,kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Berg

Det var de opplysnigene jeg fikk. Et lite sted som het Barkestad. Skulle ligge ytterst på Dyrøy i Vesterålen? Men om de opplysningene stemmer er jo slett ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Berg

Hei Carsten Tusen takk for disse opplysningene. eg har også kikket etter dåpen hennes men finner den eller ikke. Men det er vel mulig at hun ble døpt et annet sted. Jeg klarer heller ikke å finne vielsen til Albert og Mathilde. De er født i 1884 og 1885 så jeg ville tro at de ikke kunne gifte seg så veldig lenge før Margit ble født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.