Gå til innhold
Arkivverket

[#66793] Vigsel Lofthus (Ullensvang) 1952 (Alme/Seim)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sondov Knutson SEIM og Borghild Ivarsdotter ALME skal vera vigde hjå sorenskrivaren i Lofthus (Ullensvang) i 1952 (eventuelt 1951/1953).Er det mogeleg å få greie på denne vigselsdatoen?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar for eit kjapt om enn skuffande svar! No har eg vore i kontakt med ei attlevande søster, og ho meiner at vigsli fann stad i ODDA og ikkje i Lofthus, og at det var i kyrkja der, men vigsleprotokollar for Odda ligg vel ikkje føre so langt fram i tid som 1952...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi har klokkerbok for Odda, og der er de heller ikke , så langt jeg kan se, men det var en egen borgerlig vigselmann i Odda, så kanskje der?Hvor var ektefellene hjemmehørende, og hvor bodde de etter vielsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for nytt svar.Borghild Alme var heimehøyrande i Odda, medan Sondov Seim var frå Røldal. Dei busette seg i Odda.Eg krossar fingrene...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.