Gå til innhold
Arkivverket

[#66815] Manglande sider i kyrkjeboka for Gloppen 1784


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

I dette året er det tydeleg at det manglar 2 blad i kyrkjeboka - dei døypte startar i slutten av april, og sluttar i oktober. Rekna ut frå Heiberg sine eigne tal har det stått 23 gutar og 15 jenter på desse sidene.Eg tek det som sjølvsagt at dette er sider som har gått tapt for alltid, men det burde vel vore markert på filmen på ein eller annan måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Dette må nok være ark som er tapt for alltid, ja. Det ser ut til at folio 182a-b mangler, dvs at dette ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11426&idx_id=11426&uid=ny&idx_side=-181>Lenke) oppslaget består av folio 181b og 183a (at bildet er indeksert med folio 182, må være feil). Videre tolker jeg det slik at dette (Lenke) oppslaget består av folio 184b og 186a og at folio 185a-b mangler.Vi kan legge inn en merknad på innholdssiden (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det ville vere fint. Via databasen min har eg kome fram til dei fleste namna som manglar, og vil gjerne ha tips om ein fornuftig stad å legge dei slik at folk kan sjå dei - !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.