Gå til innhold
Arkivverket

[#66821] Karen Nilsdtr. Åbotvik f.omkr.1763? Meløy/Rødøy Nordland.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Det kan være den Karen Nilsdatter som er nevnt som datter av Kirsten Larsdatter i Aabotsvik ved hennes skifte i 1776. Kirsten var da gift med Niels Joensen, og disse barna er ført som arvinger1)Lars Nilsen 25 år2)Christen Nilsen 17 år3)Anne Nilsdatter som var gift datter4)Karen Nilsdatter som var 14 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg burde ha lest Olav Helges svar til deg før jeg svarte, for ifølge han var det jo ikke Nils Joensen som var far til Karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Kva er det du spør etter? Eg har kalla henne Karen Nilsdtr Åbotsvik av di ho var dotter til Nils Jonsen Åbotsvik (og Kirsten Larsdtr Øvre Tjong). Har du sett i kyrkjeboka? Der finn du henne døypt i 1763 med far og fadrar. Elles viser eg til Svein Edvardsen: Skifter fra Meløy, Rødøy, Lurøy og Træna. I bøkene hans finn du meir om anane hennar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Retting til førre innlegget mitt: Eg skreiv jo berre at ho var dotter til Nils Jonsen Åbotsvik i den debatten du viser til i fyrste innlegget. At det var slik, går fram m.a. av skiftet etter Lars Nilsen og Elisabeth Hansdtr på Øvre Spildra i 1824 (Edvardsen: Skifter fra Meløy m.m. 1811/1845 s. 44, saman med opplysningar i ein del andre skifte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for hjelpa!Kjempefint! Eg har leita etter henne i 1763, men ikkje funne henne. Har vel oversett henne då, skal leita enno ein gong.Er det nokon som veit kva tid ho døydde?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.