Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Dag T. Hoelseth

[#66836] Anna Bendiksdatter, f. 1864, fra Stavanger til Farsund

Recommended Posts

Gjest Dag T. Hoelseth

Hvis en familie er bosatt i 9c Rode i Stavanger ifølge folketellingen 1865, hvilken kirkebok skal jeg lete i da?Jeg forsøker å finne ut om Anna Ryg, i sitt 2. år i 1865, jf. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=41&filnamn=f61103&gardpostnr=1053&personpostnr=11170#nedre>Lenke, er den samme Anna Bendiks. nevnt i folketellingen for Farsund 1900 (Lenke) og i dåpsoppføringen for Anna Johannessen, f. 14. mai 1904:Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 6 (1887-1920), Fødte og døpte 1904, side 73. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Kan det være denne Anna du leter etter? (nr 49) Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Domkirken, St. Petri i Stavanger, Klokkerbok nr. B 12 (1860-1871), Fødte og døpte 1864, side 185. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Hei Vil tro det er den rette Anna som blir døpt i St.Petri, morens navn er Bertha Marie. I 1887 døper Anna og Julius en pike, Bertha Marie, mvh Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Dag T. Hoelseth

Takk til begge. Ja, det ser ut til å være rett person. Strålende! Nå kan man lure på hvor Ryg-navnet kommer inn i bildet, men nå har jeg ihvertfall bakgrunnen ellers til en som kommer inn i slekten jeg forsker på.DTH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Dag T. Hoelseth

Takk til begge. Ja, det ser ut til å være rett person. Strålende! Nå kan man lure på hvor Ryg-navnet kommer inn i bildet, men nå har jeg ihvertfall bakgrunnen ellers til en som kommer inn i slekten jeg forsker på.DTH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.