Gå til innhold
Arkivverket

[#66851] Söker släkt i USA


Gjest Per Nilsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Nilsson

Jag letar efter släktingar i Amerika: Lisa Larsdotter f.18450228 i Elovsbyn Töcksmark utflyttad 18761116. Kristina Larsdotter f.18550927 i Elovsbyn Töcksmark utflyttad 18900811. Lisa Larsdotter skrivs i en bouppteckning efter fadern Lars Olsson den 20 mars 1888 Som änka och med namnet Mari Lundgren. Kristina Larsdotter i samma bouppteckning som gift med John Jonsson boende i Amerika Detta är allt jag vet om min mormors mors systrar Hur kommer jag vidare? Med vänlig hälsning Per Nilsson Östervallskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Jeg finner to Kristina Johnson i USA som er født i Sverige 1855:1. 1930 Red Oak, Montgomery, Iowa Ivar Monsen head 43 år Elsa E. Monson (Elsa E. Johnson) 43 år Kristina Johnson Mother-in-law 75 år2. 1920 Spencer, Aitkin, Minnesota Kristina Johnsen widow 65 år Julia Johnsen daugther 27 år Carl Johnsen son 24 år Agnes Johnsen daugther 22 årMvh Else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, det bor en Kristine Johnson i Aitkin county, Minnesota, census-1900. Hun er født i Sverige i 1855, og oppgitt immigrasjonsår er 1888. Hun er gift med John Johnson, født 1846 i Sverige. Oppgitt immigrasjonsår for John er også 1888.John B Johnson (22), født i Sverige, imm 1888Oluf Johnson (20), født i Sverige, imm 1888Jens Johnson (16), født i Sverige, imm 1888Lars Johnson (14), født i Sverige, imm 1888Martha E Johnson (9), født i MinnesotaVictor E Johnson (4), født i Minnesota//Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

John, Oluf, Jens, Lars, Martha & Victor er barn til John & Kristine Johnson i Aitkin county, Minnesota, census-1900.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.