Gå til innhold
Arkivverket

[#66898] Feil i lenka for pålogging


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg får opp dette når jeg ville forandre på min påloggingsinformasjon: 'Ukjent debattforum. Kanskje det er feil i lenkja du går inn frå? Ta kontakt med Digitalarkivet på digitalarkivet@arkivverket.no.' mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Olav Holvik

Om du klikker på 'nytt innlegg' eller 'legg inn nytt tema' vil du få samme mulighet til å gjøre endringer. Lenkene derfra fungerer som de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nei, det virker ikke der heller verken fra 'nytt innlegg' eller 'nytt tema' - ihvertfall får jeg opp de samme feilmeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har prøvt med alle dei kombinasjonar eg kan koma på; ingen feil. Ser for meg ut som om det er ein cookie som er på avvgar. har du prøvt å restarta nettlesaren/maskina di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

ja, det har jeg. Men det er det samme. Ikke noe egentlig problem for meg da så lenge jeg kan logge på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Men det er for meg! Eller i alle høve eit mysterium eg gjerne vil ha løyst. Kan du leggja inn urleen du får opp når det går galt, så kanskje eg kjem litt nærare mysteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er den: LenkeDessuten kommer det jo opp en norsk feilmelding som jeg kopierte over.Jeg har Vista, men det skulle vel ikke ha noen innflytelse. la nå ikke dette gå ut over nattesvevnen din da!Skal se om det går an å forandre det på jobben i morge da jeg har en fritime, i så tilfelle er det noe mystisk med min maskin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Då fann eg ut av det. Eg har tydelegvis alltid forandra namn m.m. frå boksen der eg legg inn innlegg/tema, aldri frå innloggingsboksen og dermed ikkje oppdaga at det mangla noko i lenkja der. Som no er kome på plass. Takk skal du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R Petit

Og jeg som nett skulle til å si at feilen nok var på min maskin ettersom det virket her på skolen.Men jeg var glad for å se at det ikke var maskina mi allikevel. Fint at det ble ordnet da.Takk skal DU ha-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.