Gå til innhold
Arkivverket

[#66946] Carl Adolf Køster, fødd 1873 - dansk forfattar - biografiske opplysningar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Carl Adolf (Jacobson) Køster var fødd i Aarhus, Jylland i Danmark 19.8.1873. Han gifte seg i Aarhus i 1925 (dato ukjend) med Turid Christensdotter Bremer, fødd i Sarpsborg 21.9.1887. Eg trur dei budde i Aarhus, men dei vart skilde, og Turid flytte attende til Noreg og levde som lærar i Bergen (eller kanskje i Fana?) og døydde 9.2.1967. Dei fekk ikkje born i lag.Eg har søkt etter fleire biografiske opplysningar om Carl Adolf Køster, men so langt har det ikkje vore mogeleg å supplera denne biografien.Kanskje er det nokon som har høyrt gjete denne karen og som kan fortelja meg litt meir om lagnaden hans? Til dømes, kva tid og kvar døydde han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Iflg. Norske Skulefolk 1934 var Turid lærerinne i Bergen 1912-1926 og gift med dr. C.A.Køster. Ekteskapet oppløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk (om enn seint) til Carsten for innlegget her frå Norske Skulefolk 1934.Eg har no fått litt meir opplysningar om denne huslyden, nemlig frå Arkivforums tema #78124 der Astrid på Digitalarkivet skriv:''Turid Bremer giftet seg 3.3.1926 i Holmestrand med dansk lege Karl Adolf Køster. De ble skilt 3.1.1930 i Danmark. Turid flyttet fra Paradis Fana 30.03.1926 til utlandet. I 1930 flyttet hun til Bergen fra utlandet. Fra 1933 og frem til sin død i 1967 hadde hun adresse Jomfrustien 15''Eg har søkt litt på Google etter denne danske LÆKJAREN, men alt eg har funne so langt er ei kort nemning i samband med Radikale Venstre om at han i 1905 var lækjar og budde på Flakkebjerg i Sorø amt på Sjælland.Eg er ikkje so overtydd om at han var fødd i Århus; kanskje er det nokon med tilgang til dei rette kjeldene som kan finna han i danske folketeljingar? Eller finst det eit tilsvarabnde oppslagsverk i Danmark om ''Danske lækjarar''? Eg er nemlig òg svært interessert i å få greie på kva tid (og kvar) han døydde? Og ogso om han eventuelt var gift fleire gonger og hadde born?Eg takkar på ny for all god hjelp i samband med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta for spennande opplysningar om Carl Køster! Då manglar eg berre dødsdato og stad i tillegg til talet på born, som han fekk med første kona si..?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Her er litt til: Lenke-og Caroline var av svært fin familie. Der var så mange personer at jeg måtte bruke 2 utklipp for å få alt med.

bilete9294.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.