Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tor Kvien

[#66958] Snekkermester Wiehe, Oslo. Etterkommere

Recommended Posts

Gjest Tor Kvien

Jeg er på leting etter etterkommere til snekkermester Anders E. Wiehe fra Stange, som er listet med ektefelle og barn i folketellingen for Oslo år 1900:LenkeDe fleste av barna er døpt i Paulus menighet. Det er deres ekteskap og etterkommere jeg er primært interessert i.Opplysninger om nålevende personer kan eventuelt sendes meg på epost: post at kvien dot net.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Kvien

Jeg tillater meg å løfte fram denne forespørselen siden jeg ikke har hørt noe så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing
http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fyHar du prøvd her?Tast inn Wiehe på etternavn.Kommer b.l.a:Georg f 21des 1881Johannes f 22 des 1895Hjalmar Andreas f 5 des 1890.Kan det stemme med fødselsdato på dine?Isåfall har jeg fått det gode råd her i forumet med etterfølgende god hjelp om opplysning på fester av grav hos norde.gravlund@gfe.oslo.kommune.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Kvien

Takk til deg Hilde for en glimrende ide! Da skal jeg prøve å finne ut hvem festerne er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.