Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Russøy

[#66961] Søstrene Anne og Berte - forlatt i Oslo eller godt gift.

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Dei var døtre av Absalon Nilsen Sundhordvik og Anne Sofie Kristoffersdtr. i Eikefjord i Kinn Prestegjeld (S/Fj.)Anne er fødd Anne Bergitte Absalonsdtr - Sundhordvik 6. mars 1874. Berte er fødd Berte Aleksandrine Absalonsdtr - Sundhordvik i 16. nov. 1876.Det er antatt at det er Berte som er funne igjen i Oslo FT 1900 som Bertha Nilsen. Lenke Anne flytta til Oslo 1902.Kva etternamn dei nyttar er usikkert. Det kan være Absalonsdtr eller Nilsen. Kanskje kan Sundhordvik/Sunnarvik/Sønnervik eller andre variantar av stadnamnet være muleg.Eg har gått ut frå at dei blei gifte i Oslo, og pløgd gjennom jungelen av kirkebøkene dei første åra etter 1900, utan å få treff. Det kan sjølvsagt være noko eg har oversett. Har sett ein del andre personar frå Kinn som blei gift i Oslo. Dei kan òg sjølvsagt ha flytta vidare.Er det nokon som kjenner til desse to søstrene, og kva som skjedde med dei etter 1900/1902, så er eg veldig takknemleg for å få opplysningar.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Prøvar å løfte denne opp igjen, i tilfelle det er nokon i 'kveldsskiftet' som kjenner til dei.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest kjersti aamodt

Hei Egil Jeg kan ikke svare deg annet, enn at du får ta kontakt med byarkivet i Oslo kommune. Jeg vet at det var årlige folketelliner fra 1900 og fremover. Der har jeg selv fått god hjelp i leting etter min egen familie.Hilsen Kjersti

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Takk for tipset. Det skal eg prøve.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive