Gå til innhold
Arkivverket

[#66961] Søstrene Anne og Berte - forlatt i Oslo eller godt gift.


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Dei var døtre av Absalon Nilsen Sundhordvik og Anne Sofie Kristoffersdtr. i Eikefjord i Kinn Prestegjeld (S/Fj.)Anne er fødd Anne Bergitte Absalonsdtr - Sundhordvik 6. mars 1874. Berte er fødd Berte Aleksandrine Absalonsdtr - Sundhordvik i 16. nov. 1876.Det er antatt at det er Berte som er funne igjen i Oslo FT 1900 som Bertha Nilsen. Lenke Anne flytta til Oslo 1902.Kva etternamn dei nyttar er usikkert. Det kan være Absalonsdtr eller Nilsen. Kanskje kan Sundhordvik/Sunnarvik/Sønnervik eller andre variantar av stadnamnet være muleg.Eg har gått ut frå at dei blei gifte i Oslo, og pløgd gjennom jungelen av kirkebøkene dei første åra etter 1900, utan å få treff. Det kan sjølvsagt være noko eg har oversett. Har sett ein del andre personar frå Kinn som blei gift i Oslo. Dei kan òg sjølvsagt ha flytta vidare.Er det nokon som kjenner til desse to søstrene, og kva som skjedde med dei etter 1900/1902, så er eg veldig takknemleg for å få opplysningar.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjersti aamodt

Hei Egil Jeg kan ikke svare deg annet, enn at du får ta kontakt med byarkivet i Oslo kommune. Jeg vet at det var årlige folketelliner fra 1900 og fremover. Der har jeg selv fått god hjelp i leting etter min egen familie.Hilsen Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.